четвер, 9 березня 2017 р.

Святковий концерт до міжнародного жіночого дня 8 березня “Я вірю всі жінки прекрасні”

Святковий концерт розпочався виступом ведучих, привітанням для всіх жінок.



Подарунок для жінок звучала пісня “Вишиванка” від Н. Яцеленко .
Жіночий ансамбль “Калинонька” вітав піснями “Мамина коса” та “Посилала мене мати”.


Гумористичний настрій створили завдяки гуморескам В.Бухаріної та вистави драматичного гуртка”У ворожки” за участю Л. Лихвар, Л. Андрусенко.


Наймолодші учасники С.Шаруніна та С. Прилепа привітали мам і бабусь піснею “Моя бабуся” .



Вітальні пісні “Снег”,Мамине серце”, “Млин”,”Чоботи”, “Колискова”, “Вишня”, “Василина”,Мої батьки”,”Галина”, “Я болею тобой” від Я. Данько, Н. Попенко, Є.Курлюк,Н.Яцеленко,Л.Лихвар.






Хореографічні номери від музичної школи танок “Мамині янголята”,”Молдавський”,”Український”,”Класичний”,”Сучасний”




Немає коментарів:

Дописати коментар